Business Internaţional

Prăbuşirea continuă: Snapchat îşi schimbă încă o dată design-ul aplicaţiei după cel mai slab trimestru de când s-a listat la bursă. Acţiunile companiei au atins un minim record astăzi

Prăbuşirea continuă: Snapchat îşi schimbă încă o...

Autor: Alex Ciutacu

11.05.2018, 18:44 585

Snapchat a început să schimbe design-ul platformei sociale după ce studiile au arătat că noua platformă nu este pe placul generaţiei millennials, potrivit Business Insider.

Snap a anunţat în luna aprilie că va încerca să schimbe design-ul aplicaţiei pentru un număr mic de utilizatori, iar compania a confirmat luna aceasta că în final va aplica schimbarea pentru toţi utilizatorii.

Începând de joi, utilizatorii care folosesc sistemul de operare iOS sesizează schimbări.

Când firma a anunţat raportul pe primul trimestru la începutul acestei luni, Evan Spiegel, CEO-ul Snap a numit schimbarea „un proces de optimizare bazat pe experimentarea şi învăţarea continuă”.

Schimbările au coincis cu noile studii, care subliniază cât de nepopular era design-ul printre tinerii din generaţia millennials.

YouGov, care a efectuat cel mai recent studiu a spus că Snapchat a eliminat doi ani de progres printr-o singură schimbare.

În primele trei luni ale anului, numărul de utilizatori activi zilnici ai aplicaţiei a crescut doar cu 2% la 191 de milioane de utilizatori – cel mai slab trimestru de când Snap s-a listat la bursă anul trecut.

Acţiunile Snap au scăzut la un minim record de 11,22 de dolari per acţiune a doua zi după raportările dezastruoase.

Vineri la ora 19.00 acţiunile Snap erau în scădere cu 1,1% pe bursa din New York şi se tranzacţionau la un nou minim record de 10,86 de dolari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO