Business Internaţional

Preţul acţiunilor Facebook a înregistrat un maxim istoric după ce compania a crescut preţul reclamelor cu aproape 50%

Preţul acţiunilor Facebook a înregistrat un maxim...

Autor: Alex Ciutacu

01.02.2018, 11:50 10492

Acţiunile companiei Facebook înregistrau o creştere masivă miercuri la închidere, după ce compania a raportat că va creşte preţurile reclamelor în medie cu 43%, în strategia menită să schimbe conţinutul fluxului cunoscut drept „news feed”, potrivit MarketWatch.

După ce rezultatele din al patrulea trimestru au scos la iveală o serie de nemulţumiri ale acţionarilor, printre care scăderea timpului pe care utilizatorii îl petrec conectaţi la reţeaua socială, acţiunile Facebook au scăzut cu 5%. Miercuri, acestea au crescut la un maxim istoric de 194,5 dolari. Înainte de acest moment acţiunile Facebook nu s-au tranzacţionat niciodată la un preţ mai mare de 190,66 dolari.

Evoluţia se datorează anunţului făcut de CFO-ul companiei, David Wehner, care a anunţat că preţul mediu per reclamă a crescut cu 43%, în timp ce numărul total de pagini  a crescut cu 4% în ultimul trimestru.

„Vă puteţi gândi la aceste efecte de optimizare ca parte a încercării noastre de a îmbunătăţi randamentul postărilor pentru a putea livra rezultatea pozitive către partenerii noştri de advertising”, a transmis Wehner.

Mark Zuckerberg a transmis că timpul petrecut la nivel global de utilizatori în cadrul reţelei a scăzut cu 50 de milioane de ore pe zi.

Joi la ora 11.30, acţiunile Facebook se tranzacţionau la 186,8 dolari.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO