Business Internaţional

De la ”sprâncene” la un business de 3 miliarde de dolari: Anastasia Beaverly Hills, compania fondată de o româncă, care are grijă de ”look-ul” vedetelor, inclusiv al lui Kim Kardashian, este aproape să fie evaluată la 3 mld. dolari

De la ”sprâncene” la un business de 3 miliarde de...

Autor: Ştefan Stan

10.05.2018, 10:49 1849

Firma de investiţii TPG Capital este la un pas să preia o participaţie minoritară din Anastasia Beverly Hills, într-o tranzacţie care ar evalua brandul de machiaj la aproximativ 3 miliarde de dolari, potrivit unor surse citate de CNBC. 

Valorea estimativă a companiei este un semnal legat de cât de mult s-a schimbat industria machiajului în ultimii ani, în condiţiile în care influencerii şi-au creat propriile imperii, iar brandurile de machiaj văd noi canale prin care îşi pot atrage clienţii, în afara mediului de retail tot mai competitiv. 

Brandul Anastasia a fost fondat de românca Anastasia Soare, al cărei ”business de sprâncene” a modelat trendurile în ultimii 20 de ani. Ea a fost printre primii care au profitat de noul val de influenceri de pe Instagram, folosind canalul pentru a-şi creşte vânzările. Printre fanii ei se numără şi Kim Kardashian. 

Brandul, care include mai multe linii de produse, este vândut pe site-ul ei, dar şi în cadrul retailerilor fizici precum Ultra Beauty. Compania are o EBITDA de aproximativ 200 de milioane de dolari şi a atras interesul atât unor corporaţii, cât şi unor firme de investiţii. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO