Business Internaţional

Tariful “Covorului Roşu”: cât sunt dispuse companiile să plătească vedetelor care vor să le promoveze produsele

Tariful “Covorului Roşu”: cât sunt dispuse...
02.08.2015, 16:36 446

Brand-urile de top de la nivel mondial plătesc până la 250.000 de dolari pentru promovarea unui obiect vestimentar prin intermediul vedetelor care participă la evenimente de tip “Covorul Roşu”, scrie Yahoo! Style.

Informaţiile au fost dezvăluite de stilista Jessica Paster, luna trecută, în cadrul Vulture Festival’s Hollywood Power Stylist Panel.

Alături de promovarea creaţiilor de modă, concurează şi firmele care produc accesorii şi bijuterii, iar pentru o apariţie în presă a brand-ului respectiv, ele trebuie să îi plătească unei vedete chiar şi 200.000 de dolari.

Firmele care asigură machiajul şi coafurile vedetelor plătesc până la 30.000 de dolari pentru a apărea numele lor în presă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO