Business Internaţional

Un brand de echipamente sportive, denumit după un celebru tenismen, vrea să cucerească lumea şi îşi deschide primele magazine la Londra, Berlin şi New York

sursa foto: Michael Campanella/Getty Images

Autor: Alex Ciutacu

17.09.2017, 16:50 687

Bjorn Borg este un brand care se ocupă cu lenjerie şi echipamente sportive şi a fost denumit după cel mai reputat jucător de tenis al Suediei. Firma plănuieşte să se extindă pe pieţele din Marea Britanie, Germania şi Statele Unite, în încercarea de a deveni un succes pe plan mondial, anunţă Bloomberg.

Până acum, în planul lor pe 5 ani care se desfăşoară în acest moment, compania s-a concetrat mai mult pe ţările din zona nordică şi zona Benelux( Belgia, Olanda şi Luxemburg). Dar pentru a continua creşterea şi după anul 2019 când actualul plan ajunge la sfârşit, firma va încerca pieţele din Marea Britanie şi Germania, urmând să ţintească spre Statele Unite, directorul executiv Henrik Bunge a declarat pe 7 septembrie.

„Pentru a transforma Bjorn Borg într-un brand global, iconic, pe care să îl poţi găsi oriunde, pieţele mari din Europa sunt următorul pas”, a declarat CEO-ul companiei.

 De când Bunge a preluat compania în 2014, brandul asociat cu lenjerie în culori deschise a devenit un marcă printre furnizorii de articole sportive, cu pantaloni, colanţi, tricouri, pantaloni scurţi şi fuste. Acest boom a coincis cu entuziasmul colectiv pentru articolele de fitness, de la nivelul întregi planete, oamenii ataşându-se de ţinutele sport chiar şi în viaţa de zi cu zi, nu doar ca şi echipament.

Faima numelui Bjorn Borg – de 5 ori câştigător la Wimbledon - ar trebui să fie îndeajuns pentru a susţine pariul că brandul va concura pe piaţa americană cu Nike, Adidas, Under Armour şi Lululemon Athletica, consideră Bunge.

„Dacă vrei să fii cel mai mare din lume, trebuie să fii mare prima dată în Statele Unite, deci e normal să ne îndreptăm într-acolo. Prezenţa lui Borg acolo există deja în conştiinţa colectiva de acolo”, spune acesta.

Compania îşi face deja resimţită prezenţa în SUA, prin mediul online, dar volumul vânzărilor este foarte scăzut.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO