Business Travel

Bugetul pentru o conferinţă de 500 de persoane organizată pe litoralul românesc este de circa 100.000 €

Florin Ţâncu, directorul general al agenţiei de turism Weco Travel

Florin Ţâncu, directorul general al agenţiei de turism Weco Travel

Autor: Mirabela Tiron

24.05.2016, 00:05 327

Florin Ţâncu, directorul general al agenţiei de turism Weco Travel, care are 492 de clienţi corporate, spune că orga­nizarea unei conferinţe de 500 de persoane într-un hotel de patru stele de pe litoralul românesc costă în jur de 100.000 de euro.

„Avem în iunie o conferinţă de 500 de persoane la mare, apoi alte două, de 500 şi de 1.000 de persoane tot la mare, în Neptun şi Costineşti. Bugetul pentru un astfel de eveniment se ridică la circa 100.000 de euro, cu cazare inclusă pentru două nopţi.“

Weco Travel are 492 de clienţi com­panii, dintre care jumătate sunt firme locale, în special multinaţionale din toate do­meniile de activitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO