Business Travel

Compania de turism Happy Tour a avut afaceri mai mari cu 10% anul trecut

Compania de turism Happy Tour a avut afaceri mai mari cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.03.2017, 12:23 253

Compania de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă,  a înregistrat în anul 2016 vânzări de aproape 50 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de 2015. Majorarea businessului a avut loc datorită avansului luat de segmentul de business travel, de creşterea turismul intern, dar şi de preluarea ca turoperator a destinaţiei Disneyland.

În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi corporate, Happy Tour a înregistrat anul trecut o creştere cu peste 10% faţă de finalul anului precedent, noii parteneri activând în domenii precum bancar, auto, agricultură.

“Happy Tour îşi păstrează trendul de creştere înregistrat în ultimii ani, respectiv strategia de dezvoltare la nivel internaţional, în 2016 deschizând un birou la Istanbul, al treilea după Bucureşti şi Sofia. Atât în 2016, cât şi anul acesta, ne concentrăm pe dezvoltarea companiei”, declară Javier Garcia del Valle, CEO al grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO