La ce se uită oamenii când îşi cumpără bilete de avion? (Pont: Nu sunt serviciile)

6 aug 2017 Autor: Corina Zamfir

Unele companii aeriene „vânătoare” de profit îşi ademeneasc călătorii din mediul de afaceri şi pe cei care călătoresc la prima clasă cu saloane confortabile, cocktailuri sofisticate şi conexiuni la internet de mare viteză.

Însă toate acestea nu sunt atât de importante pentru călători precum îşi imaginează companiile.

Un sondaj realizat de Reuters arătă că 83% dintre americani consideră ca factorul decisiv atunci când îşi rezervă bilete pentru călătorii sunt preţurile, care depăşesc avantajele oferite de compania aeriană sau chiar reputaţia acesteia.

Aproximativ 60% dintre cei chestionaţi au spus că nu vor plăti în plus pentru a evita alocarea unui loc de mijloc, iar aproximativ 52% au spus că nu vor plăti mai mult pentru a zbura cu compania aeriană preferată.

Rezultatele subliniază o provocare pentru companiile aeriene de a-şi spori veniturile cu altfel de costuri suplimentare, de exemplu, cel pentru o îmbarcare mai rapidă.

 
Cuvinte cheie:
refuz
, bilete
, avion
, cumparare
, oameni
, servicii
, uitare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide