Business Travel

Unu din zece sejururi de pe litoralul românesc este vândut cu aproape un an în avans

Mamaia se află pe primul loc într-un clasament al celor mai căutate staţiuni de pe litoral, în funcţie de vânzările turoperatorilor. În acest top se mai regăsesc staţiuni precum Venus, Jupiter şi Eforie Nord.

Mamaia se află pe primul loc într-un clasament al celor mai căutate staţiuni de pe litoral, în funcţie de vânzările turoperatorilor. În acest top se mai regăsesc staţiuni precum Venus, Jupiter şi Eforie Nord.

Autor: Simona Tatu

02.03.2017, 18:30 110
Litoralul românesc a început să fie vândut în proporţie de 10-15% încă din lunile octombrie - noiembrie pentru sezonul estival următor, spun jucătorii din piaţă. Ei nu precizează cu cât sunt mai ieftine vacanţele în această perioadă, însă, potrivit datelor ZF, reducerile pot ajunge şi la 30-40%.
 
În anul 2016 aproximativ un milion de persoane au vizitat litoralul românesc†în sezonul estival, dintre care 950.000 au fost turişti români şi restul de 50.000 turişti străini, potrivit unei estimări a Fe­de­raţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR). „Litoralul românesc este într-un vârf de formă. Este interesant cum au evoluat vânzările în ultimii ani, dacă în urmă cu zece ani vânzările pentru litoral începeau din lunile martie - aprilie, acum cele mai multe vânzări se fac în ianuarie şi februarie“, spune Alin Burcea, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT). Există însă şi rezervări încă din anul anterior.
 
Agenţia de turism Paralela 45, unul dintre cei mai mari jucători din domeniu, estimează că în intervalul octombrie 2016 - februarie 2017, s-au vândut aproximativ 10-15% din totalul sejururilor disponibile pe litoralul românesc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO