Business Construct - octombrie - 2013

 

Business Construct completeaza continutul Ziarului Financiar, cel mai puternic cotiadian de business din Romania, prin analizele documentate si informatiile complete din sectorul constructii-imobiliar. Business Construct se adreseaza prin abordarile sale atat persoanelor interesate de situatia si evolutia pietei de constructii si amenajari dar mai ales top managerilor, oamenilor de decizie din companiile care isi desfasoara activitatea in acest domeniu.

Protestul Business Construct: "Da, vrem sa se faca!"

Iesirea in strada a catorva mii de oameni in ultimele saptamani consider ca este un lucru pozitiv intr-o societate care in ultimii 20 de ani a devenit tot mai cinica, fiecare fiind preocupat doar de propriul stomac, buzunar sau cont in banca.

Protestul este un „rau necesar“ intr-o tara in care politicienii ajunsi la putere uita rapid promisiunile pentru care au fost votati in functii, iar agenda proprie si luptele interne pentru ciolan le ocupa tot timpul. Totusi, am fost surprins sa vad amploarea pe care au luat-o miscarile impotriva unui proiect minier propus in urma cu 15 ani la mai bine de 400 de kilometric de Bucuresti, in Rosia Montana, cand in Capitala sunt zeci de probleme nerezolvate.

As fi inteles mai degraba un protest al firmelor care au zilnic blocate camioane pe centura de sud a Capitalei, un drum cu o singura banda pe sens pentru care in ultimii 20 de ani nu au fost gasite solutii pentru fluidizarea traficului. In zona Domnesti - Ghencea au fost construite si mii de case in ultimii ani, iar cei care le-au cumparat au sperat ca planurile de pe hartie vor fi puse in practica. Dar nu s-a intåmplat nimic. Sa nu iesi in strada?

Locuitorii din cartierul Drumul Taberei aveau, pe de alta parte, toate motivele sa iasa in strada si sa isi strige nemultumirea in primavara acestui an, cand pentru cateva saptamani au disparut toti muncitorii de pe santierul noii linii de metrou care ar trebui sa ii duca mai repede in centru. Deocamdata, ei accepta sa stea intr-un cartier bombardat, cu bulevarde sparte, iar in vara au ramas si fara cel mai mare parc din zona, a carui intrare a fost blocata cu porti de fier pentru inceperea procesului de reabilitare. Proprietarii de malluri pot reabilita si extinde proiectele fara a afecta activitatea comerciala din anumite zone, deoarece stiu ca inchiderea magazinelor ii costa, dar primariile din Bucuresti nu pot lucra intr-un parc pe bucati, trimitand astfel oamenii sa se relaxeze, sa alerge sau sa isi impinga carucioarele pe trotuarele ingustate de lucrarile la un metrou care nu se mai termina. Sa nu iesi in strada?

Pentru pasajul Mihai Bravu timpul a fost pierdut in acest an si nu s-a lucrat deloc, in timp ce locuitorii din Pipera inca mai spera ca autostrada Bucuresti - Ploiesti va fi prelungita pana in Petricani pentru a mai prelua din traficul de pe Soseaua Pipera. Dar lucrarile continua sa bata pasul pe loc. In zona parcului Titan se lucreaza de mai bine de doi ani la reabilitarea unei linii de tramvai care nu se mai termina, iar despre pasajul de la Eroii Revolutiei nu mai spune nimeni nimic. Sa nu te enervezi?

"Da, vrem sa se faca toate proiectele care ne pot usura viata in acest oras!", acesta este principalul protest pe care il sustine revista Business Construct.

 
CRISTI MOGA
Redactor-Sef
Business Construct
 
 
 
 
 
Editiile print sunt valabile in limita stocului disponibil. In cazul in care stocul se epuizeaza va fi livrata editia electronica.
Taxele de livrare ale editiilor print vor cadea in sarcina cumparatorului.
 


AFACERI DE LA ZERO