Companii

A ajuns la 30.000 € pe an din dulceţuri şi fursecuri

Bianca Cotora. Mediafax Foto

Bianca Cotora. Mediafax Foto

Autor: Corina Mirea, Mădălina Dediu Panaete

02.02.2015, 07:08 10851

Anna Boutique, un brand înfiinţat în 2011 de Bianca Cotora, o fostă absolventă de Litere din Sibiu, a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de aproape 30.000 de euro din producţia de feţe de masă, perne sau coşuri cadou, dar şi din dulceţuri, fursecuri sau siropuri.

Astfel, antreprenoarea a reuşit să îşi recupereze investiţia de 20.000 de euro făcută în business în urmă cu aproape trei ani.

În prezent, brandul Anna Boutique se compune dintr-un atelier de creaţie şi un laborator pentru produsele alimentare care ajung în Cluj, Bucureşti şi Timişoara, dar şi în Germania şi din magazinul propriu din Sibiu.

„De la jumătatea anului trecut am început să producem dulceţuri şi fursecuri dietetice şi aş vrea ca în următorii trei ani să dezvoltăm mult această nişă“, spune Bianca Cotora. Ea deţine şi o diplomă de MBA în mana­ge­ment administrativ, iar ideea bu­sinessului a pornit în timpul con­cediului de maternitate, dorind să recreeze „buticurile“ din Austria, Germania sau Elveţia.

Anna Boutique are cinci an­gajaţi, iar clienţii care trec pragul magazinului fizic în fiecare zi cumpără în medie de 300 de lei. Preţul produselor variază de la câţiva  lei (o pungă de tăiţei de casă fiind 6 lei, un borcan de dulceaţă de cireşe 8 lei, iar un  coş pentru piaţă fiind 40 de lei) până la câteva sute de lei (150 de lei o faţă de masă sau 200 de lei un set pentru pătuţ).

Chiar dacă la finalul anului trecut sibianca a reuşit să se apropie de vânzări de 30.000 de euro, ea spune că a avut parte de piedici în dezvoltarea afacerii, mai mult la nivel personal, cum ar fi neîncrederea în forţele proprii, frica de un eventual eşec sau reticenţa faţă de nou. Mai mult, nici birocraţia nu i-a înlesnit drumul, simplificarea acesteia fiind una dintre marile dorinţe ale Biancăi Cotora în calitate de antreprenor. „Este tot ce îmi doresc.“

Antreprenoarea mai deţine, împreună cu o prietenă, o grădiniţă în Sibiu şi, separat, mai administrează o cabană la munte, decorată cu produse Anna Boutique.  „Ne adresăm clienţilor rafinaţi, cu gusturi sofisticate, care apreciază produsele unicat, produsele cu tentă romantică. Principalii clienţi vin din mediul urban, iar, în general, eine găsesc pe noi“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO