Companii

A & D Pharma a intrat în retailul de cosmetice cu al doilea brand. După franciza L’Occitane, grupul a venit cu un magazin ApiVita deschis în mallul Băneasa

A & D Pharma a intrat în retailul de cosmetice cu al...

Autor: Cristina Roşca

26.10.2016, 00:05 588

A & D Pharma, unul dintre cei mai mari ju­cători de pe piaţa farma din România, a pariat pe retailul de cosmetice şi produse de îngrijire cu un al doilea brand.

Astfel, compania care deţinea deja franciza L’Occitane a deschis şi un magazin sub brandul Apivita. Acest magazin a fost deschis în 2016 în mallul Băneasa Shopping City din nordul Bucureştiului, unul dintre cele mai importante centre comerciale ca încasări.

Contactaţi de ZF pentru a oferi informaţii privind acest brand, oficialii A & D Pharma nu au răspuns. Apivita este un business fondat acum mai bine de trei decenii de doi farmacişti din Grecia, care apoi s-a extins din SUA în Aus­tralia şi din Asia în Europa. Businessul pariază pe produse realizate din ingrediente naturale, com­binând extracte de plante specific greceşti cu produse apicole şi uleiuri esenţiale organice, potrivit site-ului companiei. Pe lângă magazinul din Băneasa Shopping City, produsele Apivita mai sunt vândute şi în unele farmacii Sensiblu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO