ANALIZĂ

Abonamentele medicale pentru companii aduc până la jumătate din businessul marilor reţele private de sănătate. Wargha Enayati, medicul care a pus bazele abonamentelor medicale: „Nicio reţea nu putea să existe dacă nu erau abonamentele medicale“.

22 iun 2018 Autor: Georgiana Mihalache

Abonamentele medicale pen­tru companii, unul dintre bene­fi­ciile pe care le oferă an­ga­ja­torii, aduc la busi­nes­sul celor mai mari reţele me­dicale pri­vate din Ro­mâ­nia de la un sfert până la ju­mătate din cifra de afaceri.

Companiile din IT sunt printre cele care folosesc cele mai multe abonamente medi­cale pentru angajaţii lor, printre industriile care au cele mai multe companii cu abo­namente medicale fiind şi sectorul financiar – bancar, retailul, auto sau consultanţa.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.06.2018

 
Cuvinte cheie:
Abonamentele medicale
, companii
, retele private de sanatate
, medici
, medlife
, medicover
, clinici
, sanatate
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide