Companii

Adrian Garofeanu, Knauf Insulation: Consumatorul român a devenit mai atent la materialele de construcţii

Adrian Garofeanu, director comercial pentru România şi Bulgaria în cadrul Knauf Insulation

Adrian Garofeanu, director comercial pentru România şi Bulgaria în cadrul Knauf Insulation

Autor: Alina-Elena Vasiliu

25.09.2018, 00:05 408

♦ Knauf Insulation, divizia de vată minerală a grupului german Knauf, a avut afaceri de 63 de milioane de lei în România anul trecut.

Distribuitorul de materiale izolante Knauf Insulation România, parte a grupului german Knauf, mizează pe investiţiile oamenilor în termoizolarea locuinţelor, dar şi pe construcţiile noi pentru a-şi menţine cifra de afaceri în 2018 la circa 13 milioane de euro. Estimarea companiei vine în condiţiile în care aşteptările sunt pentru o uşoară scădere a valorii pieţei de vată minerală - pe care activează Knauf Insulation.

„Există un trend naţional de re­no­va­re şi termoizolare a lo­cu­in­ţelor, mai ales de­oarece cos­turile de încălzire sunt tot mai mari. În plus, în România exis­tă o bază foar­te mare de clă­diri ne­izo­late. În medie, su­pra­fa­ţa cu­mulată a faţadelor unei case este de 200-250 de metri pă­traţi, iar costul mediu pentru sis­temul de termoiz­olare este de 100 lei pe metru pătrat“, spune Adrian Garo­fea­nu, di­rec­tor co­mercial pentru Ro­mâ­nia şi Bulgaria în cadrul Knauf Insulation, divizia produ­că­toa­­re de vată minerală a grupului german Knauf.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO