În 2013, Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 138 milioane lei.
"Investiţiile în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei şi retehnologizarea unor linii de producţie ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar şi să eficientizăm substanţial procesul de fabricaţie", a declarat, într-un comunicat, Mircea Turdean, directorul general al companiei.
Anul trecut, Farmec a lansat mai multe produse din gama Gerovital, inclusiv pentru bărbaţi. Tot în 2014, compania a inaugurat două magazine de brand în oraşele Salonic şi Katerini din Grecia.
Pentru 2015, Farmec îşi propune menţinerea aceluiaşi trend de creştere a vânzărilor ca în ultimii ani, extinderea portofoliului de produse cu noi game şi a unor linii de produse deja existente.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.