Companii

Afacerile retailerului JYSK România au crescut cu 63% în anul financiar 2016/2017, la 363 mil. lei. „Creştem targetul de magazine pe care le vom deschide în România de la 100 la 135.“

Alex Bratu, country manager la JYSK România şi Bulgaria. Mediafax Foto

Alex Bratu, country manager la JYSK România şi Bulgaria. Mediafax Foto

Autor: Laurentiu Cotu

06.12.2017, 00:05 274

JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decoraţiuni şi tex­tile, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, a realizat în anul finan­ciar 2016/2017 (încheiat la 31 august 2017) o cifră de afaceri de 363 mil. lei (aproximativ 79 mil. euro), mai mult cu 63% faţă de anul financiar anterior.

Compania a fi­nalizat anul fi­nan­ciar 2016/2017 cu un profit de 54 mil. lei (11,7 mil. euro), în creştere cu 97% faţă de exer­ciţiul fi­nan­ciar pre­cedent, po­trivit unui co­mu­nicat de presă al JYSK România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO