Companii

Agenţia de creaţie Lowe&Partners îşi schimbă şeful

Autor: Cristina Roşca

01.02.2012, 11:14 135

Aura Toma va prelua începând cu 1 martie 2012 poziţia de managing director al agenţiei de creaţie Lowe&Partners, parte a grupului de comunicare Lowe. Ea o va înlocui pe Oana Cociaşu care va avea o nouă responsabilitate în cadrul grupului Lowe, potrivit informaţiilor comunicate de companie.

În noua sa funcţie, Aura Toma va coordona echipa Lowe&Partners şi va conduce operaţiunile agenţiei, implicându-se în consolidarea şi extinderea business-ului.

Cu o experienţă de 15 ani în advertising, Aura Toma a deţinut anterior poziţii de top management în cadrul unor agenţii din România. Ea are o vastă experienţă în comunicarea pentru servicii financiare, FMCG sau corporate business, coordonând de-a lungul timpului comunicarea pentru clienţi precum BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

"Misiunea mea este să dezvolt mai departe competenţele şi portofoliul de clienţi ai agenţiei, vom continua să investim în oameni şi în servicii pentru a fi o prezenţă activă în piaţa de publicitate", spune Aura Toma, Managing Director Lowe&Partners.

Printre clienţii Lowe&Partners, prezentă pe piaţă de 19 ani, se numără Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.

Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive şi Medic One.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO