Companii

Agenţia de turism Eturia vrea să depăşească în 2017 pragul de 10 milioane de euro

Agenţia de turism Eturia vrea să depăşească în 2017...

Autor: Departamentul Economic

07.06.2017, 10:22 130

Eturia a vândut, în 10 ani de activitate, peste 17.000 de pachete de vacanţă personalizate în destinaţii exotice. Agenţia de turism a pornit cu doar doi angajaţi iar anul acesta a ajuns la 50 angajaţi în cele 3 puncte de lucru din ţară: Piatră Neamţ, Bucureşti, Cluj.

„Pentru anul 2017 estimăm o cifră de afaceri de 11 milioane de euro axată atât pe creşterea în volum a vacanţelor vândute, dar şi pe creşterea adusă de biroul nostru regional deschis recent la Cluj”, a declarat Sorin Stoica, co-proprietar Eturia.

Eturia vinde anual în jur de 2000 de vacanţe, iar cele mai solicitate rămân destinaţiile de plajă precum Thailanda, Maldive, Cuba şi Republica Dominicană. Cea mai scumpă vacanţă vândută în decursul acestor ani a fost un circuit de o luna în Australia, Noua Zeelandă şi Bali pentru o familie de 4 persoane. Vacanţa în valoare de 70.000 euro a inclus zboruri de linie, transferuri, cazare şi tururi.

Înfiinţată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii deosebite.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO