Companii

Agenţia de turism J’Info Tours: Un trader de cereale va trimite în februarie 97 de persoane într-o vacanţă de zece zile în Bali, Indonezia, a plătit 4.000 de euro pentru fiecare

 Agenţia de turism J’Info Tours: Un trader de cereale...

Autor: Mirabela Tiron

27.01.2018, 11:00 5112

„Aceşti clienţi din agricultură sunt companii cu bugete mari, de peste un milion de euro pentru servicii turistice. Continuă să aloce bani pentru deplasările de tip incentives.“

Agenţia de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţă, a bugetat în acest an afaceri mai mari cu 7% pe fondul atragerii de noi clienţi din domeniul auto, dar şi al bugetelor în creştere alocate de clienţii existenţi, potrivit lui Carmen Pavel, proprie­tara companiei.

„Contribuţia clien­ţilor corporate în cifra de afaceri a crescut de la 65% la 67% anul trecut, cei mai  mari clienţi pe care îi avem sunt din sectorul auto, agricultură şi farma. Companiile au organizat vacanţe de tip incentives pentru angajaţi încă de la început de an“, a declarat Carmen Pavel pentru ZF.

O firmă din agricultură a tri­mis în ianuarie 30 de an­gajaţi într-o vacanţă de do­uă săptămâni în Thailan­da, pentru care a plătit 5.500 de euro per an­gajat, potrivit lui Carmen Pavel. În fe­brua­rie, un alt client, un trader de cereale, va trimite 97 de angajaţi într-o vacanţă în Bali (Indonezia) pentru zece zile, tariful per angajat plătit fiind de 4.000 de euro, potrivit ei. Numele companiilor nu au fost făcute publice pe motiv de confidenţialitate.

„Aceşti clienţi din agricultură sunt companii cu bugete mari, de peste un milion de euro pentru servicii turistice. Continuă să aloce bani pentru deplasările de tip incentives“.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO