Companii

Agricola Bacău a închis jumătate din reţeaua de magazine din cauza competitorilor agresivi

Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău: La începutul anilor 2000 magazinele proprii ajungeau să reprezinte şi jumătate din businessul total. Ponderea a scăzut însă constant până la circa 6% în prezent.

Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău: La începutul anilor 2000 magazinele proprii ajungeau să reprezinte şi jumătate din businessul total. Ponderea a scăzut însă constant până la circa 6% în prezent.

Autor: Cristina Roşca

08.12.2015, 08:00 1399

Compania Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari pro­cesatori de carne de pui din România, mai deţine o reţea de circa 30 de magazine care con­tribuie cu doar 6% la cifra de afaceri totală a grupului. În 2011 însă, reţeaua era de două ori mai mare, iar ponderea în business mergea spre 15%.

„Aveam planuri să ajungem la 130 de unităţi, însă am renunţat din cauza concurenţei. Vorbim pe de-o parte de buticurile care nu oferă bon fiscal şi pe de alta despre reţelele internaţionale care au început în ultimii ani să atace segmentul de proximitate“, spune Grigore Horoi, preşedintele Agri­cola Bacău.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO