Companii

Al doilea pariu pe livrarea la domiciliu: după McDonald’s vine rândul La Plăcinte

Al doilea pariu pe livrarea la domiciliu: după...

Autor: Cristina Roşca

23.10.2016, 15:00 8403
Lanţul de restaurante La Plăcinte, care a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2013 şi s-a dezvoltat rapid pentru a ajunge aproape de topul celor mai mari zece jucători din domeniu, pariază acum şi pe livrarea la domiciliu, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul companiei.

Livrarea este disponibilă în Bucureşti, pe o rază de 3-4 kilometri în jurul restaurantelor companiei, costul fiind de opt lei pentru comenzile de sub 50 de lei. Pentru cele de peste 50 de lei, livrarea este gratuită.

Ziarul Financiar a scris recent că şi lanţul de restaurante fast-food McDonald’s pariază pe livrările la birou în zonele de birouri din Bucureşti. „Livrările trebuie să se facă în maximum 10 minute“, spuneau oficialii companiei.  Lanţul de restaurante de tip fast-food livrează în zonele Piaţa Victoriei, Barbu Văcărescu, Pipera şi Mall Promenada, care adună împreună circa 120.000 de corporatişti. Acestea sunt cele mai importante zone de birouri din Bucureşti, care reunesc companii naţionale şi multinaţioanle.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO