Alex Domşa este director de expansiune al Decathlon România şi lucrează pentru companie de mai bine de şase ani. „Suntem foarte mulţumiţi de evoluţia noastră din 2017. Ne-am atins obiectivele setate la început de an, printre care extinderea lanţului de centre comerciale naţionale, creşterea numărului de practicanţi de sport, fapt ce atestă un real potenţial de dezvoltare al sectorului sportiv din România.
♦ Retailerul francez de echipamente sportive Decathlon, liderul detaşat al pieţei de profil, a ajuns la 22 de magazine fizice şi la unul online pe piaţa din România, iar planurile companiei nu se opresc aici ♦ În 2018 Decathlon vizează patru noi magazine fizice, precum şi dezvoltarea şi modernizarea platformei online.
„Anul 2017 a fost unul favorabil pentru noi, marcat de o expansiune la nivel naţional. Am deschis trei noi centre Decathlon la Botoşani, Buzău şi Piatra-Neamţ şi am extins spaţiul din centrul comercial Pallady, din Bucureşti“, spune Alex Domşa, director de expansiune al Decathlon România. El lucrează pentru companie de mai bine de şase ani.
De asemenea, anul trecut compania a inaugurat şi primul spaţiu logistic Decathlon din România, cu o capacitate de aprovizionare de cel puţin 30 de magazine din regiunea sud-est europeană.