Companii

Alina Covaşă, retail manager, Salad Box: S-a schimbat perceptia despre achiziţia francizei, oamenii care vin acum se vede că vin cu temele făcute de acasă

Alina Covaşă, retail manager, Salad Box: S-a schimbat...

Autor: Răzvan Botea

16.05.2018, 16:30 489

Dacă acum câţiva ani, persoanele interesate nu erau foarte informate despre ce presupune achiziţia francizei, acum s-a schimbat această percepţie şi vin cu temele făcute la masa de discuţii, a spus Alina Covaşă, retail manager, Salad Box, în cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciză Transilvania”.

„Contează foarte mult unde lansezi produsul. De exemplu, cum ar fi Clujul, unde poţi spune că profilul unui consumator este mai apropiat de cel al unui consumator din vest faţă de altă regiune a ţării”

Ce a mai spus Alina Covaşă, retail manager, Salad Box:

  • Pentru Salad Box a fost momentul potrivit să intre pe piaţă, deşi unul curajos pentru piaţa din România
  • Noi încercăm de la început să nu lăsăm să deschidă locaţii unde ştim că o să le dea bătăi de cap şi unde ştim că nu vor fi încasări.
  • Cum creşti sănătos: aşa cum tu te aştepţi să fii tratat ca şi francizat, aşa să tratezi francizatul.
  • Eu am făcut salate alături de colegii mei care acum sunt manageri în companie. Echipa noastră a ales să ne crească pe noi şi cred că ăsta a fost un atu.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO