Companii

Alka: Exporturile vor ajunge la peste 10% din cifra de afaceri

Ady Hirsch, CEO al Alka Group

Ady Hirsch, CEO al Alka Group

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.11.2015, 00:07 719

Vânzările la export ale grupului Alka, producător de napolitane, croasante şi biscuiţi, au avut creşteri importante, însă procentul este unul mic, de sub 10% din vânzările grupului.

„Pentru grupul Alka, exportul reprezintă sub 10% (single digit) din cifra de afaceri , dar avem planuri ambiţioase şi ne propunem să creştem exporturile la două cifre (peste 10% n. red.) din vânzări“, a declarat într-un interviu pentru ZF Ady Hirsch, CEO al Alka Group, o afacere fondată în urmă cu 20 de ani de familia Krenzia.

Anul acesta, compania a participat pentru prima dată la târgul alimentar Anuga, eveniment care adună 6.800 de expozanţi din peste 100 de ţări.

Creşterea exporturilor companiei vine în contextul în care în ultimii ani compania şi-a di versificat semnificativ porto foliul, iar Ady Hirsch spune că Alka nu vrea să depindă de o singură categorie sau de un anumit retailer.

Grupul este prezent pe mai multe categorii de produse din industria alimentară: napolitane (Alfers), croissante ( Croissantul Casei), prăjituri (Prăjitura Casei), biscuiţi (Biscuiţii Casei), snacksuri sărate (Toortitzi), dar şi pe segmentul de cafea cu brandurile Stretto şi Gold Mocca.

Grupul Alka este format din mai multe companii: Alka Trading Co, cu afaceri de 131 mil. lei anul trecut, este firma de distribuţie a produselor, în timp ce activitatea de producţie este realizată de firma Alka Co, cu un rulaj de 71 mil. lei în 2014, conform mfinante.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO