Companii

Altex şi-a luat director de marketing cu experienţă în telecom. Cristina Costăchescu a lucrat 15 ani în Romtelecom

Cristina Costăchescu este director de marketing al Altex de la începutul lunii septembrie

Cristina Costăchescu este director de marketing al Altex de la începutul lunii septembrie

Autor: Cristina Roşca

01.10.2014, 00:00 3364
Retailerul electroIT Altex, liderul pieţei locale de profil cu afaceri de peste 250 mil. euro anul trecut, a numit-o la 1 septembrie pe Cristina Costăchescu în poziţia de director de marketing al companiei. Ea va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din grupul Altex şi va implementa conceptul omnichannel, care îmbină, potrivit datelor ZF, online-ul şi offline-ul. În portofoliul Altex, pe lângă magazinele cu acelaşi nume, mai există şi unităţile Media Galaxy. Cristina Costăchescu a lucrat înainte de a veni la Altex în companii precum Romtelecom (actualmente Telekom), Telemobil şi UPC România. Cea mai mare parte a carierei, circa 15 ani, românca şi-a petrecut-o în cadrul Romtelecom, unde a ocupat mai multe poziţii, printre care analist financiar sau brand development and marketing communication manager. Altex deţine în România peste 90 de magazine offline şi un magazin online. Pe piaţa electroIT compania se bate atât cu competitorii direcţi – Domo, Flanco –, cât şi cu lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi cu magazinele online. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO