Companii

​Amb Wine Company a înregistrat în 2017 o creştere de 33% a cifrei de afaceri, ajungând la 1,6 milioane de euro

​Amb Wine Company a înregistrat în 2017 o creştere...

Autor: Alexandra Cepăreanu

18.06.2018, 18:46 159

Amb Wine Company,  a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, în creştere cu 33% faţă de anul precedent, când au înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează o creştere de 10%, adică o cifră de afaceri de 1,75 milioane de euro, potrivit unui comunicat trimis de companie.

Amb Wine Company este parte a consorţiului austriac amb Holding şi compania fondatoare a Cramei Liliac, localizată în regiunea Batoş din Târgul Mureş.

„Avem o echipă restrânsă, dar foarte entuziastă. Deşi mai mică numeric decât în trecut, echipa actuală a reuşit să obţină rezultate mult mai bune. Acesta este doar începutul şi am mare încredere în ceea ce ne arată orizontul”, a spus Miron Radic, CEO amb Wine Company.

Crama Liliac, localizată în regiunea Batos din Târgul Mureş, a fost finalizată în 2015 şi a totalizat o investiţie de 10 milioane de euro.

În prezent, crama are o capacitate totală de producţie de peste 300.000 l în rezervoare de inox şi 150 de butoaie de lemn din stejar transilvănean. Reprezentanţii companiei au spus că au în plan o extindere a capacităţii de până la 400.000 l.

În 2017 volumul de sticle vândute a înregistrat o creştere de 25%, atingând pragul de 340.000 de sticle.

Conform statisticilor realizate de companie, cea mai vândută etichetă a fost Rose Pinot Noir, urmat de Sauvignon Blanc din gama premium şi Fresh - Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel - din gama young.LILIAC.

Amb Wine Company exportă 10% din totalul producţiei în ţări precum Austria, Danemarca, Marea Britanie, Germania, Luxemburg, Cehia, Polonia, iar încpând de anul acesta şi în Belgia.

În plus, compania a anunţat lansarea primului vin spumant, Sparkling by LILIAC, produs din Fetească Albă şi Chardonnay.

Gama de vinuri a Cramei Liliac este destinată în proporţie de 80%  industriei HoReCa, în prezent, fiind listată în peste 700 de restaurante, atât din Bucureşti, cât şi în alte oraşe din ţară, precum Cluj, Timişoara, Braşov, Sibiu şi altele.

Restul de 10% din volumul total de sticle vândute se distribuie prin reţeaua de retail IKA (International Key Account) şi cel de retail tradiţional (magazine specializate).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO