Companii

Americanii de la CGS, cel mai mare operator de call-centere din România, au raportat un profit de 51 mil. lei în 2016, la afaceri de 232 mil. lei

Vladimir Sterescu

Vladimir Sterescu

Autor: Adelina Mihai, Cristian Hostiuc

23.05.2017, 00:07 918

Furnizorul american de servicii de externalizare Computer Genera­ted Solutions (CGS) a încheiat anul tre­cut cu o cifră de afaceri de 232 mil. lei, în creş­te­re cu 22% faţă de anul 2015. Totodată, şi pro­fitul companiei a cres­cut, ajungând la 51,4 mil. lei, în creş­tere cu 3% faţă de anul trecut.

„Veniturile au cres­cut foarte mult pen­tru că am vândut foarte mult în anii trecuţi. Ro­mâ­nia este deja bi­ne poziţio­nată pe harta out­sour­cin­gu­lui global şi deja se ştie că există com­petiţie foarte mare pe piaţa mun­cii pentru că au venit multe pro­iecte noi. Pe fondul acestor proiecte, au crescut şi veniturile. În plus, am angajat foarte mulţi oameni, având în vedere că până la finalul anului trecut am creat 450 de locuri noi de muncă faţă de 2015“, a spus Vladimir Sterescu, country manager în cadrul CGS România şi vicepreşedinte senior soluţii asistenţă clienţi în cadrul CGS.

În prezent, CGS are birouri în şase oraşe: Bucureşti, Braşov, Si­biu, Târgu Jiu, Ga­laţi şi, începând de anul trecut, Mier­­curea Ciuc. Anul tre­cut, nu­­mă­rul me­diu de an­ga­jaţi al com­pa­niei a trecut de 2.600 de persoane, iar com­pa­nia continuă an­ga­jările.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO