Companii

Amway: Criza economică atrage tot mai mulţi oameni în industria vânzărilor directe

Autor: Mediafax

26.10.2010, 19:22 142

Numărul agenţilor de distribuţie din industria vânzărilordirecte a crescut constant la nivel global încă de la apariţiacrizei, printre persoanele care aleg să dezvolte acest tip deafacere regăsindu-se cele care au rămas fără locuri de muncă şicele care vor un venit adiţional, potrivit Amway. "Se vede odiferenţă clară între anii în care nu ne confruntam cu criza şiaceastă perioadă. Nevoile cresc în timpul unei perioade economicegrele, ca aceasta prin care trecem noi, când oamenii îşi pierdjoburile şi trebuie să o ia de la capăt", a declarat CandanCorbacioglu, Europe Corporate Affairs Area Manager al Amway. Ea aadăugat că unul din avantajele unei afaceri în domeniul vânzărilordirecte este investiţia iniţială redusă. Reprezentantul Amway,companie cu activitate în aproximativ 80 de ţări, consideră Româniao oportunitate pentru dezvoltarea afacerilor în domeniul vânzărilordirecte. Potrivit acesteia, România se află în primele zece ţăridin Europa din punctul de vedere al vânzărilor de produse Amway.Înfiinţată în 1997, Amway România este una dintre filialelecompaniei americane. Compania estimează pentru acest an o cifră deafaceri de 100 milioane de lei, cu 13,8% mai mică faţă de cea din2009, din cauza scăderii puterii de cumpărare a clienţilor, şi ostagnare a afacerilor în 2011. Amway România are circa 50.000 declienţi în baza de date a companiei. Pe piaţa vânzărilor directemai activează şi companiile Avon, Oriflame, Zepter şi ForeverLiving Products.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO