Companii

​ Andreea Micu, Avocat, Proprietar, Crama Avincis: Pentru ca un brand să aibă vocaţia să devină internaţional, are nevoie să capete un renume pe piaţa naţională prima dată

Andreea Micu, Avocat, Proprietar, Crama Avincis

Andreea Micu, Avocat, Proprietar, Crama Avincis

Autor: Alex Ciutacu

04.10.2017, 13:23 547

Un brand este o expresie eficientă concretă, directă a valorii pe care o prezinţi tu ca şi producător.

Pentru că sunt avocat nu mă pot obţine să intervin juridic. Brandul şi marca sunt acelaşi lucru din punct de vedere juridic.

Sunt anumite mărci cu diferite grade de forţă. Sunt mărci înregistrate dar care nu sunt atât de cunoscute dar sunt mărci de reputaţie. Sunt anumite mărci care au o forţă mai mare şi o protecţie mai mare la nivel juridic, cum e Coca-Cola spre exemplu, este un brand notoriu. Această marcă nu are nevoie de înregistrare la Osim. Dar o marcă ca şi Coca Cola nu va risca niciodată să nu înregistreze însă legea îi oferă această posibilitate. Sunt puţine mărci notorii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO