COnferinţa ZF Branduri Româneşti

​ Andreea Micu, Avocat, Proprietar, Crama Avincis: Pentru ca un brand să aibă vocaţia să devină internaţional, are nevoie să capete un renume pe piaţa naţională prima dată

4 oct 2017 Autor: Alex Ciutacu

Andreea Micu, Avocat, Proprietar, Crama Avincis

Un brand este o expresie eficientă concretă, directă a valorii pe care o prezinţi tu ca şi producător.

Pentru că sunt avocat nu mă pot obţine să intervin juridic. Brandul şi marca sunt acelaşi lucru din punct de vedere juridic.

Sunt anumite mărci cu diferite grade de forţă. Sunt mărci înregistrate dar care nu sunt atât de cunoscute dar sunt mărci de reputaţie. Sunt anumite mărci care au o forţă mai mare şi o protecţie mai mare la nivel juridic, cum e Coca-Cola spre exemplu, este un brand notoriu. Această marcă nu are nevoie de înregistrare la Osim. Dar o marcă ca şi Coca Cola nu va risca niciodată să nu înregistreze însă legea îi oferă această posibilitate. Sunt puţine mărci notorii.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
proprietar
, eficienta
, producator
, valoare
, marci
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide