Companii

Angajatorii îşi pregătesc viitorii salariaţi în propriile laboratoare din universităţi

Angajatorii se plâng din ce în ce mai mult de pregătirea precară a tinerilor care aplică pentru poziţii de entry-level, iar companii precum Orange, Kaufland, Bitdefender, Google, Gemini Cad Systems sau Porsche s-au aliat creând propriile laboratoare în marile centre universitare

Angajatorii se plâng din ce în ce mai mult de pregătirea precară a tinerilor care aplică pentru poziţii de entry-level, iar companii precum Orange, Kaufland, Bitdefender, Google, Gemini Cad Systems sau Porsche s-au aliat creând propriile laboratoare în marile centre universitare

Autor: Mihaela Pascari

22.07.2017, 00:00 571

„Mediul universitar este pepiniera viitorilor angajaţi şi din păcate fondurile din învăţământ nu sunt suficiente.“

Deficitul acut de forţă de muncă şi necorelarea siste­mului educaţional cu piaţa muncii au determinat anga­jatorii să investească între 15.000 şi 20.000 de euro în amenajarea şi dotarea laboratoarelor din cadrul univer­sităţilor, unde îşi cresc viitorii angajaţi încă de pe băncile facultăţii. „Având în vedere că mediul universitar este pepiniera viitorilor angajaţi, considerăm necesar să ajutăm în crearea unor condiţii de studiu la nivel ridicat. Din păcate, fondurile în învăţământ nu sunt suficiente“, a spus Sorin Rotariu, managing director în cadrul Visma Software, un dezvoltator norvegian de soluţii software pentru eficientizarea afacerilor. Angajatorii se plâng din ce în ce mai mult de pregătirea precară a tinerilor care aplică pentru poziţii de entry-level, iar com­panii precum Orange, Kaufland, Bitdefen­der, Google, Gemini Cad Systems, Amazon, Visma Software, EBS România, Aqua Soft sau Porsche s-au aliat creând propriile laboratoare în marile centre universitare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO