Angelli spune ca posibilitatile reale de crestere sunt la export

20 apr 2010 Autor: Ioana David

Producatorul de spumante Angelli Spumante & Aperitive a inregistrat in primul trimestru al acestui an o crestere a volumului de vanzari pana la peste 1,5 milioane de sticle, un trend pozitiv fiind inregistrat si la nivelul valorii vanzarilor.

"Luna ianuarie a fost dificila, probabil pentru toti producatorii, dar in februarie si martie am avut rezultate bune. (...) Anul 2010 va fi un an greu. Sper sa ne mentinem trendul ascendent si o importanta mare o vom acorda exportului, fiind una dintre posibilitatile reale de crestere", a spus Alin Ursu, administrator al companiei Angelli Spumante & Aperitive.

Inca de anul trecut exportul a mers bine si a compensat declinul de pe piata interna. Potrivit informatiilor de pe site-ul Ministerului de Finante, in 2008 Angelli Spumante & Aperitive a avut o cifra de afaceri de 18,9 mil. euro si un profit de 3 mil. euro. Pentru urmatorii patru ani bugetul producatorului de spumante este construit pe o crestere anuala de 5-7%.

"Din totalul vanzarilor, exportul a reprezentat in primele luni aproximativ 10%, dar anul acesta vom avea din nou o crestere semnificativa a exportului. Produsele exportate sunt aperitivele, mai ales Angelli Cherry, vermutul si cocteilurile Angelli Cocktail Pesca si Fragola. Deci suntem optimisti", a mai spus Ursu. Compania livreaza in principal in state precum Ungaria, Italia, Spania, Grecia, Letonia.

In legatura cu vanzarile de Paste, Ursu a spus ca au fost "bune", cea mai mare parte fiind facute la sfarsitul lunii martie, si au compensat pierderile din ianuarie.

Pe langa productia interna (unitatea de productie este in Bucuresti), compania este activa si prin importuri de la firmele din grupul Henkell & Co din care face parte.

Angelli are in vedere ca in perioada urmatoare sa importe un spumant fara alcool, obtinut din vin dezalcoolizat, care este echivalentul berii fara alcool "deoarece in multe tari din Europa s-au inregistrat cresteri spectaculoase la acest sortiment".

In februarie 2009 compania si-a schimbat numele din Astese Production in Angelli Spumante & Aperitive. Decizia de schimbare a numelui in Angelli Spumante & Aperitive este parte a strategiei grupului Henkell & Co. In fiecare tara firma ia numele brandului cel mai puternic.

In cadrul Angelli lucreaza circa 120 de angajati, dintre care 70 in vanzari. Angelli lucreaza cu retelele internationale prezente pe piata locala si are aproximativ 55 de distribuitori la nivel national.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.04.2010

Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
Cuvinte cheie:
spumante
, Angelli Spumante & Aperitive
Vizualizari:
Printeaza
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine