Compania farmaceutică Sanofi, care pe plan local deţine fabrica Zentiva din Capitală, a schimbat de luna trecută ambalajul Antinevralgic, produs cu vânzări anuale de aproape 8 mil. euro, parte a unui proiect regional derulat de grupul francez care prevede ca medicamentele împotriva durerii din Europa Centrală şi de Est să-şi actualizeze forma de prezentare. Antinevralgic, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti de pastile ce are o istorie de peste 40 de ani, este produs în fabrica Zentiva din Capitală şi are o cotă de piaţă de 20% din valoare, potrivit companiei care citează date ale firmei de cercetare de piaţă IMS.
Segmentul de analgezice şi antiinflamatoare (forme solide) a fost de peste 170 mil. lei (38 mil. euro) în perioada august 2013 – iulie 2014, potrivit aceleiaşi surse, ceea ce înseamnă că vânzările înregistrate de Antinevralgic au fost de 34 mil. lei (7,6 mil. euro). În volum, Antinevralgic are o cotă de piaţă de 16%. Potrivit reprezentanţilor Sanofi, investiţia alocată promovării acestui brand pe TV este de 22,4 milioane de euro, valoare de rate card (sumă care nu include discount-urile acordate).