Companii

Antreprenori locali: Băcănia Rod din Bucureşti a ajuns la peste 1.600 de clienţi lunar şi a început livrările la domiciliu

Băcănia Rod omer­cia­lizează pro­du­se tradiţionale româneşti pre­cum dulceaţă, za­cus­că, salate, bu­lion şi murături

Băcănia Rod omer­cia­lizează pro­du­se tradiţionale româneşti pre­cum dulceaţă, za­cus­că, salate, bu­lion şi murături

Autor: Florentina Niţu

15.08.2018, 00:04 574

ZF aniversează în această toamnă 20 de ani de la prima apariţie, ocazie cu care realizează o serie de articole despre unii dintre cei mai dinamici antreprenori locali.

Băcănia Rod, magazin cu produse tradiţionale deschis în urmă cu aproximativ patru ani de către Laura şi Liviu Rogojan, emite lunar aproximativ 1.600 de bonuri, cifră la care se adaugă comenzile primite de la partenerii B2B cărora magazinul le dis­tribuie produsele pentru revânzare sau pentru consum, conform infor­ma­ţiilor furnizate de Laura Rogojan.

Antreprenoarea spune că printre cele mai importante realizări  din ultimii ani se numără înfiinţarea serviciului de livrare la domiciliu şi prezenţa în zona de catering, ca parte­ner, la Festivalul George Enescu din 2017.  „Totodată în acest an au organizat evenimentul în aer liber Picnic la Muzeul Satului, unde au participat 2.000 de persoane“, a declarat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO