Lanţul de farmacii Belladonna, controlat de antreprenorii români Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a finalizat cu vânzări de circa 220 de milioane de lei anul trecut, nivel similar cu cel din anul anterior, generate de 94 de unităţi operaţionale, potrivit oficialilor companiei.
În ultimul trimestru, lanţul de farmacii a reuşit să îşi crească vânzările, după ce în primele nouă luni raportase o scădere faţă de perioada similară a anului 2015, în condiţiile în care numărul de farmacii a fost mai mic.
Pentru acest an, lanţul de farmacii Belladonna şi-a bugetat afaceri mai mari cu 5%, până la circa 230 mil. lei.
„Farmaciile Belladonna şi-au menţinut strategia de eficientizare şi în ultimul trimestru al anului 2016. În medie o farmacie Belladonna a crescut cu 3,8% în 2016 versus 2015“, a spus Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna.
După indicatorul număr de farmacii la nivel naţional, reţeaua Belladonna nu se regăseşte printre cei mai mari cinci jucători, fiind însă un jucător important în Capitală, unde are majoritatea farmaciilor deschise.