Companii

Antreprenorul care a produs pantofi pentru Puma şi Decathlon renunţă la lohn pentru magazine proprii

Radu Jitaru, proprietar al S-Karp: „Pentru Puma am produs modelul realizat în colaborare cu Rihanna, cel mai vândut model la nivel mondial. Am realizat 10.000-15.000 de perechi, însă cei de la Puma voiau mai mult, voiau toată capacitatea de producţie, aşa că am renunţat. Nu aş mai fi avut timp să mă ocup de colecţia proprie“.

Radu Jitaru, proprietar al S-Karp: „Pentru Puma am produs modelul realizat în colaborare cu Rihanna, cel mai vândut model la nivel mondial. Am realizat 10.000-15.000 de perechi, însă cei de la Puma voiau mai mult, voiau toată capacitatea de producţie, aşa că am renunţat. Nu aş mai fi avut timp să mă ocup de colecţia proprie“.

Autor: Cristina Roşca

27.07.2016, 00:06 2683
Radu Jitaru, un antreprenor din Braşov care a produs pantofi pentru giganţi precum Decathlon şi Puma, vrea să renunţe la lohn pentru a-şi concentra atenţia pe brandul propriu de încălţăminte S-Karp.

Antreprenorul are deja două magazine în Braşov sub brandul propriu şi a deschis recent şi prima unitate din Capitală, în centrul istoric.

„Magazinul din Bucureşti este chiar lângă Lupoaica din centrul vechi. Am închiriat 150 mp din care 50 mp reprezintă magazinul propriu-zis, 80 mp sunt alocaţi pentru depozit, iar restul sunt amplasaţi la etaj şi vrem să îi transformăm în showroom pentru clienţii noştri din HoReCa“, spune antreprenorul.

În magazinul din Bucureşti preţul pantofilor variază între 150 şi 600 de lei, cel mai mult costând o pereche de ghete de munte impermeabile. Radu Jitaru afirmă că a ales să meargă în centrul Bucureştiului pentru că este o zonă frecventată de turişti, unde brandul are expunere.

„Avem trafic pietonal asigurat aici, iar costurile, deşi nu sunt mici, sunt mai mici decât în mall. Am discutat cu oficialii mallurilor Promenada şi Mega Mall, puţin şi cu cei de la AFI, însă în final am ales să mergem într-un spaţiu stradal.“ Zona este dominată de baruri, cafenele şi restaurante, însă în ultimii ani au început să apară şi retailerii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO