Companii

Antreprenorul care deţine franciza magazinelor de jucării Maxi Toys merge spre vânzări de 25 mil. lei. „Ne dorim să creştem organic într-o piaţă în schimbare“.

Mihai Frangulea, director general şi fondatorul Nicoro: În poziţionarea magazinelor am ales un model de magazin specializat, cu o suprafaţă între 100 şi 400 mp, situat în malluri.

Mihai Frangulea, director general şi fondatorul Nicoro: În poziţionarea magazinelor am ales un model de magazin specializat, cu o suprafaţă între 100 şi 400 mp, situat în malluri.

Autor: Georgiana Mihalache

25.09.2017, 00:07 1083

Nicoro Trading, o companie înfiinţată în Bucureşti în urmă cu 23 de ani, distribuie jucării la nivel naţional în hiper­mar­keturi, benzinării, librării, dar şi în cele nouă magazine pro­prii sub brandul Maxi Toys, iar anul trecut vânzările com­paniei au ajuns la 20 mil. lei.  Pentru acest an compania estimează un avans de 25% al vânzărilor, la 25 mil. lei.

 „Ne dorim să creştem organic într-o piaţă care se află într-o continuă schimbare. Consumatorul nostru final, copiii, nu joacă după regulile adulţilor în materie de decizii. Ei vor noutate, calitate şi să fie antrenaţi într-o lume a imaginaţiei care să îi provoace constant. Din 2014, Nicoro Trading a obţi­nut licenţa de master frachising pentru România, Ungaria, Moldova, Bulgaria şi Serbia a lanţului de magazine Maxi Toys, aparţinând grupului belgian Blokker“, a spus pentru ZF Mihai Frangulea, director general şi fondatorul Nicoro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO