Companii

Au ajuns la 10 mil. euro din importul şi distribuţia de materiale de construcţii

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Autor: Cristina Roşca

18.01.2016, 00:04 1413

Compania Fertilis SRL, care are activităţi de import, distri­bu­ţie şi retail de ma­teriale de cons­trucţii, a terminat anul trecut cu afaceri de zece milioane de euro.

Businessul este obţinut atât din vân­za­rea de uşi de in­terior, gresie, faianţă sau parchet prin reţeaua proprie Bella Casa, cât şi din distri­buţia acestor produse către magazine par­te­nere, pre­cum Prak­tiker, Brico Depot, Leroy Merlin sau Ambient, po­tri­vit site-ului com­paniei. Pre­zentă pe piaţă din 1998, compania are o reţea de 28 de maga­zine, dintre care 12 în Bucureşti, iar restul în oraşele mari şi medii din ţară.

Din totalul magazinelor, doar patru sunt deţinute de companie, restul fiind operate de parteneri francizaţi. Fertilis SRL caută însă şi alţi parteneri, având în plan să se extindă în Arad, Buzău, Botoşani, Satu Mare şi Suceava. Primul parteneriat în franciză a fost semnat acum 13 ani, con­tractele fiind de franciză simplă, încheiate pe o perioadă de trei ani. Taxa de franciză este de 9.900 de euro, la care se adaugă o con­tribuţie lunară la bu­getul de marketing de 1% din încasări. Nu există însă redevenţe lunare.

Ziarul Fi­nanciar va prezenta în ur­mă­toarea pe­rioadă o serie de afaceri din Ro­mânia care se extind în sistem de franciză, pre­cizând atât costurile afe­ren­te unui astfel de bu­siness, cât şi planurile de viitor ale acestor com­pa­nii. Ziarul Financiar a lansat îm­preună cu compania de consul­tanţă In­ven­ture Fran­chise Consulting în luna decem­brie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Investiţia într-un magazin este de 3.500-7.000 de euro. Compania-mamă asigură însă asistenţă pre şi post accedere în franciză, training personal, materiale publicitare şi se ocupă şi de direcţionarea clienţilor din teritoriu.

În ceea ce priveşte profilul francizatului, acesta are de regulă peste 30 de ani, este preferabil căsătorit, este o persoană activă, implicată şi dispusă să accepte un program prelungit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO