Companii

Avon: Scăderea TVA ar putea orienta clienţii spre gamele superioare

Răzvan Diraţian

Răzvan Diraţian

Autor: Cristina Roşca

29.02.2016, 00:07 596
Răzvan Diraţian, şeful Avon România, cel mai important jucător de pe piaţa locală de cosmetice, cu afaceri anuale de peste 100 mil. euro, pariază în acest an pe o creştere a con­su­mu­lui ca ur­ma­re a redu­ce­rii cotei gene­rali­za­te a TVA de la 24% la 20% de la 1 ianuarie.

„Credem că pe ter­men scurt măsura re­ducerii TVA va sti­mula consumul şi vom vedea poate şi cli­enţi care vor cum­păra branduri din ga­mele superioare. Există un trend pozi­tiv în piaţă care pro­babil că va con­tinua până la sfârşitul anului şi va duce la un consum per capita mai mare decât anul trecut“, spune exe­cu­tivul român care lucrează în com­panie de peste 15 ani, angajându-se încă din timpul facultăţii.

Avon activează pe segmentul vân­zărilor directe unde se luptă cu alţi competitori străini precum Ori­flame sau Amway.

Pe piaţa totală de circa 3,5 mi­liarde de lei (780 mi­lioa­ne de euro) a pro­­­du­se­lor cos­­­metice şi de parfu­me­rie, Avon se luptă şi cu lan­ţurile de hiper/super­mar­ket­uri, cu farmaciile, cu retai­leriii online, cu cei specializaţi şi cu ma­gazinele de brand ale producătorilor. 

„Ne aşteptăm în con­tinuare la o creş­tere mai puternică a me­diului rural şi în ace­laşi timp ne aştep­tăm la o evoluţie mai rapidă a produselor din segmentele mass-market şi premium.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO