Companii

Blamarea produselor congelate, strategie de marketing în industria panificaţiei

Blamarea produselor congelate, strategie de marketing în...

Autor: Roana Rotaru

26.01.2018, 00:07 3132

Veteranii brutari încearcă să muşte din piaţă cu o nouă strategie de marketing: promovarea produselor proaspete în detrimentul celor congelate.

Vel Pitar, liderul industriei de panificaţie din România, scrie pe ambalajul pâinii „Acest produs nu a fost anterior congelat“, în timp ce lanţul de simigerii Luca foloseşte panouri publicitare de tip outdoor prin care îi îndeamnă pe cei care s-au săturat de produsele congelate să treacă pe la ei.

„Dorim să informăm clienţii noştri ca produsele Vel Pitar provin din aluat proaspăt, nu congelat“, au spus reprezentanţii Vel Pitar, o companie controlată de fondul de investiţii american Broadhurst.

Teoretic, produsele congelate nu ar trebui să fie inferioare din punct de vedere calitativ produselor proaspete, decât dacă produsul congelat a fost supus unor variaţii de temperatură, potrivit lui Sorin Mierlea, preşedintele Info Cons, o asociaţie pentru protecţia consumatorului.

Industria panificaţiei se ridică la circa 1,3 mld. euro anual, din care produsele de panificaţie congelată acoperă circa 5-6%, ceea ce reprezintă circa 80 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO