Companii

Boaje, McDonald’s: Mizăm pe o nouă creştere de peste 10% susţinută de creşterea consumului şi expansiune

Boaje, McDonald’s: Mizăm pe o nouă creştere de peste...

Autor: Cristina Roşca

30.07.2018, 00:07 499

♦ Cum se adaptează McDonald’s tendinţelor din economie şi consum: digitalizează comenzile, introduce servirea la masă, dar şi a preparatelor vegane şi fără gluten în meniu.

McDonald’s România şi-a bugetat o creştere a businessului de două cifre după ce a obţinut anul trecut afaceri de 687 mil. lei (150 mil. euro), cu aproape 14% mai mult decât în 2016.

„Anul a început excelent. Economia şi consumul cresc în continuare şi simţim asta atât la clienţii noştri din restaurante, cât şi la furnizorii care văd că există potenţial de dezvoltare“, spune Daniel Boaje, CEO-ul companiei şi acţionarul minoritar al businessului din România.

Grupul are 72 de restaurante în principalele oraşe din ţa­ră şi continuă expansiunea, bugetul de investiţii al McDonald’s în 2018 fiind de peste 60 de milioane de lei (13 mil. euro).

„De la începutul anului am deschis un singur restaurant la Ploieşti, în centrul comercial Ploieşti Shopping City. Urmează Focşani şi Brăila, oraşe noi pe harta noastră. Vom termina anul cu şapte restaurante noi sigur, şi poate chiar cu opt.“ Executivul spune că vrea să acopere ţara, să intre în oraşe noi, pentru că acum proximitatea este cheia, mai exact să fii la îndemâna consumatorului.

Daniel Boaje adaugă că pe termen mediu este vizat pragul de 100 de restaurante, iar principalul pariu este pe formatul drive-thru.

„Tot pe lista de investiţii se numără conversia modului de operare a peste 25 de restaurante, produsele fiind realizate doar la comandă. Timpul de aşteptare va fi acelaşi. Mai mult, consumatorul îşi face singur comanda în sistem digital“, explică Boaje.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO