Trimestrul patru i-a adus producătorului o creştere a vânzărilor de 36% în lei. „Creşterea vânzărilor din trimestrul patru a fost rezultatul majorării volumelor vândute şi creşterii preţurilor. De asemenea, această creştere reflectă parţial şi avansul vânzărilor brandului Amigo“, se arată în raportul citat.
Anul trecut, Strauss Coffee a achiziţionat brandul Amigo pentru 20 milioane de euro de la producătorul brazilian de cafea CIA Iguacu de Cafe Soluvel.
Grupul israelian a cumpărat mărcile, domeniile şi drepturile exclusive de a folosi reţeta Amigo în România şi Bulgaria, devenind astfel proprietarul unic al brandului în aceste ţări.
„Brandul Amigo este vândut în România şi a avut în 2014 o cifră de afaceri de 18,7 milioane de lei“, conform aceluiaşi raport.
Strauss România, filiala locală a grupului israelian Strauss, este cel mai mare producător local de cafea, având o unitate de producţie în Capitală. Compania are în portofoliu branduri precum Doncafé şi FORT, dar şi Amigo.