Companii

Brandul Amigo, preluat anul trecut, pune umărul la creşterea cu 10% a afacerilor Strauss

Marius Meleşteu, general manager al Strauss pentru Europa Centrală şi de Sud

Marius Meleşteu, general manager al Strauss pentru Europa Centrală şi de Sud

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.03.2015, 16:30 257

Strauss România, cel mai mare producător local de cafea, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 228 milioane de lei, în creştere cu 9,8% faţă de anul precedent, arată ultimul raport al companiei-mamă din Israel.

Trimestrul patru i-a adus produ­cătorului o creştere a vânzărilor de 36% în lei. „Creşterea vânzărilor din trimestrul patru a fost re­zultatul majorării volumelor vân­dute şi creşterii preţurilor. De asemenea, aceas­tă creştere reflectă parţial şi avansul vân­ză­rilor brandului Amigo“, se arată în raportul citat.

Anul trecut, Strauss Coffee a achiziţionat brandul Amigo pentru 20 milioane de euro de la producătorul brazilian de cafea CIA Iguacu de Cafe Soluvel.

Grupul israelian a cumpărat mărcile, domeniile şi drepturile exclusive de a folosi reţeta Amigo în România şi Bulgaria, devenind astfel proprietarul unic al brandului în aceste ţări.

„Brandul Amigo este vândut în România şi a avut în 2014 o cifră de afaceri de 18,7 milioane de lei“, conform aceluiaşi raport.

Strauss România, filiala locală a grupului israelian Strauss, este cel mai mare producător local de cafea, având o unitate de producţie în Capitală. Compania are în portofoliu branduri precum Doncafé şi FORT, dar şi Amigo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO