Companii

Brandul de ciocolată Chocolissimo ţinteşte vânzări mai mari cu 50% în acest an în România

Brandul de ciocolată Chocolissimo ţinteşte vânzări...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

08.02.2018, 14:11 505

Pentru primul trimestru din acest an, reprezentanţii companiei aşteaptă vânzări de 1,2 milioane de lei, dublu faţă de acceaşi perioadă a anului trecut. Primul trimestru al anului reprezintă 30% din vânzările anuale ale brandului.

Dinamica pozitivă se datorează creşterii notorietăţii brandului Chocolissimo în România, unde este prezent din 2015, şi dezvoltării unei colecţii de produse de Primăvară dedicate exclusiv pieţei locale. Prin colecţia de Primăvară, brandul vizează în special segmentul de comenzi corporate, care aduce 80% din vânzările înregistrate în această perioadă, dar şi comenzi individuale de cadouri de primăvară din ciocolată.

„România este singura ţară din grup care sărbătoreşte “Mărţişorul” şi datorită creşterii vânzărilor de produse specifice în această perioadă înregistrate în cursul anilor trecuţi, am reuşit să obţinem dezvoltare de produse specifice şi producţie dedicată a acestor produse pentru piaţa din România” declară Aura Oprea, acţionar Savorisa, compania care deţine brandul Chocolissimo pe piaţa locală. În 2017, brandul a avut vânzări de 2,3 milioane de lei, conform datelor furnizate de companie.

Cele mai vândute produse din portofoliul de ciocolată Chocolissimo sunt figurinele personalizate, produse pentru segmentul corporate, şi respectiv chocotelegramele, mesajele cu litere din ciocolată, alese în special de clienţii individuali care comandă online.

„Clienţii noştri corporate, fie ei specialişti de marketing, oameni de HR sau achizitori, caută produse care să comunice într-un mod elegant brandul. Majoritatea se feresc de clasicele coşuri cadou, de aranjamentele de sezon sau de balotini cu praline, în cazul ciocolatei. Gradul ridicat de personalizare a produselor noastre permite o abordare creativă a ideii de cadou de business, indiferent de ocazie”, a spus Aura Oprea. Ea adaugă faptul că cele mai frecvente cereri pe care le primeşte de la clienţii corporate se referă la realizarea unor forme customizate din ciocolată.

„În ultimii trei ani am avut comenzi de la peste 200 de companii, pentru care am realizat din ciocolată camioane de ciment, maşini de transport, laptopuri, telefoane, aeronave sau chiar arme “.

Telegramele din ciocolată sunt cele mai vândute produse online, iar valoarea medie a unei comenzi înregistrate pe Chocolissimo.ro este 150 lei.

„Telegramele din ciocolată sunt vedetele absolute în comenzile online, în special în perioadele de cadouri. De Valentine’s Day, 1 - 8 Martie sau de Paşte, clienţii aleg să îşi transmită sentimentele şi urările într-o formă dulce, prin mesaje din ciocolată”, completează Aura Oprea.

Chocolissimo a luat fiinţă în anul 2004 în Polonia, aparţinând grupului MM Brown. Astăzi compania operează în mai multe ţări europene ca producător şi distribuitor de produse din ciocolată de nişă. Produsele Chocolissimo sunt create în ciocolaterii din Franţa, Belgia, Germania, Ţările de Jos, Elveţia şi chiar Madagascar şi Australia.

Din 2015 Chocolissimo a intrat şi pe piaţa din România.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO