Brandul de îmbrăcăminte Marmot vrea să ajungă la vânzări de 1 milion de euro în România, în creştere cu 70%

2 iun 2017 Autor: Georgiana Călin

Peste 5.000 de produse Marmot au fost vândute în 2016 pe plan local

Pentru 2017 compania se aşteaptă la o creştere cu 70% a rezultatului din 2016.

Brandul internaţional de echipamente outdoor Marmot, care a deschis în urmă cu doi ani primul magazin regional sub nume propriu la Timişoara, a încheiat 2016 cu vânzări de peste 350.000 de euro la nivel local.

Pe termen mediu reprezentanţii vizează şi atingerea primului milion de euro. „Profitul nu a reprezentat un obiectiv important pentru anul trecut, dar putem să spunem că suntem pe un mic plus”, spune Mircea Sîrbu, business deve­lopment manager al Mountain Gear Distribution, firma care a deschis pri­mul magazin Marmot Partner Store regional.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 02.06.2017

 
Cuvinte cheie:
Brand
, îmbrăcăminte
, Marmot
, magazine
, echipamente outdoor
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide