Companii

Brandul de magazine cu furaje Agroland din Timişoara a ajuns la 250 de unităţi

Horia Cardoş. Mediafax Foto

Horia Cardoş. Mediafax Foto

Autor: Mădălina Dediu Panaete

22.11.2017, 00:07 1732

Compania Agroland, dezvoltată de antreprenorul Horia Cardoş şi care distribuie furaje, pui de-o zi sau seminţe, va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri mai mare cu 20% şi va ajunge astfel la un rulaj de peste 120 de milioane de lei (27 mil. euro).

Reţeaua Agroland, care a luat naştere în urmă cu două decenii, are în prezent 250 de maga­zine, dintre care 40 proprii, iar res­tul sunt deschise în parte­neriat cu alte companii.

„Suntem în faza în care mărim suprafaţa magazinelor, nu numărul acestora. Încercăm să ne consolidăm poziţia pe piaţă şi să creştem numărul de clienţi. Probabil o să deschidem anul viitor unu sau două magazine sub format Mega“, a declarat Horia Cardoş, care a început businessul din retail cu un magazin de 70 mp în Timişoara. El a intrat iniţial în afaceri cu un business în imobiliare, iar ulterior a început să vândă îngheţată. În 1996 a pariat pe o firmă de distribuţie de medicamente de uz veterinar, iar un an mai târziu a început businessul Agroland, care s-a extins în mai bine de 20 de judeţe în prezent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO