Companii

Brandul low-cost din retail al A&D Pharma a ajuns la 65 de farmacii. Ţinta este de 100 de unităţi anul acesta

Jumătate dintre cele 78 de farmacii cumpărate de grupul A&D Pharma de la Polisano au intrat sub brandul Punkt. Foto: Andreea Alexandru

Jumătate dintre cele 78 de farmacii cumpărate de grupul A&D Pharma de la Polisano au intrat sub brandul Punkt. Foto: Andreea Alexandru

Autor: Georgiana Mihalache

23.05.2017, 00:04 227

Grupul A&D Pharma, din care fac parte distribuitorul de medicamente Mediplus, dar şi lanţurile de farmacii Sensiblu şi Punkt, a rebranduit jumătate dintre cele 78 de farmacii preluate anul trecut de la Polisano sub brandul Punkt, modelul low-cost al grupului farmaceutic.

Brandul Punkt a ajuns astfel la 65 de farmacii la nivel naţional, la aproape trei ani de la punerea pe piaţă a modelului low-cost din retail, care se adresează persoanelor cu venituri mici şi medii. Planurile reprezentanţilor A&D Pharma vizează atingerea pragului de 100 de farmacii Punkt anul acesta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO