Brandul Zuzu „ţine“ 37% din afacerile Albalact la opt ani de la lansare

5 iun 2014 Autor: Mădălina Panaete

Brandul Zuzu, una dintre cele mai cunoscute mărci româneşti de pe piaţa lactatelor, a reprezentat anul trecut 37% din cifra de afaceri a Albalact, cea mai mare companie cu acţionariat majoritar românesc din această industrie. Vânzările Zuzu pot fi estimate astfel la peste 35 de milioane de euro.

„Brandul Zuzu este unul dintre cele mai importate din portofoliul Albalact şi din 2008 a început să crească şi să devină un driver de creştere pentru afacerile companiei“, a declarat Irina Măndoiu, directorul comercial al Albalact, într-o conferinţă de presă în care a venit alături de Cristina Miclea, directorul de marketing al companiei. Aceasta este pri­ma conferinţă a Albalact sus­ţinută de cei doi ma­nageri.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.06.2014

 
Cuvinte cheie:
albalact
, brand
, Zuzu
, companie
, piata
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide