Companii

Branduri româneşti - conferinţa lunii organizată de ZF

Branduri româneşti - conferinţa lunii organizată de ZF
03.12.2014, 00:05 561

Ziarul Financiar organizează joi 4 decembrie o conferinţă dedicată brandurilor româneşti – Cum trebuie să crească antreprenorii români prin branduri, eveniment la care va fi lansat şi un supliment de 24 de pagini în care ZF a scris povestea celor mai importante mărci locale.

Pe o piaţă invadată de branduri străine de renume, care investesc milioane de euro în promovare, brandurile româneşti duc o luptă acerbă pentru a cuceri mintea şi inima consumatorilor şi încearcă să devină lideri pe segmentul lor. Unii antreprenori îşi găsesc inspiraţia şi reuşesc să aducă în top branduri româneşti precum Altex, Borsec sau Farmec, sau să se bată cu giganţii internaţionali care investesc sume uriaşe în promovare, pe piaţa de medicamente: Gerovital, Extraveral, Distonocalm.

Care sunt paşii necesari construirii unui brand? Cât costă să creezi un nou brand? De cât timp ai nevoie şi care sunt elementele de bază în procesul creaţiei? Cum se construieşte strategia unui brand românesc peste graniţă şi cât costă, sunt doar câteva dintre temele dezbătute în cadrul conferinţei. 

Antre­pre­norii ro­mâni deţin încă cele mai puternice bran­duri din re­tailul de bricolaj (De­de­man), din re­tailul elec­troIT (Altex), din retailul online (emag), din pro­ducţia de ape minerale (Bor­sec, Aqua Car­pa­tica), din producţia de lac­tate (Zuzu, Fulga, Alba­lact), din pro­ducţia de me­ze­luri (CrisTim, Al­dis, Uni­carm) sau din industria cărnii de pasăre (Tran­savia). Lor li se alătură cele mai puternice bran­duri locale con­trolate de acţionari străini (Dacia sau Petrom), dar şi mărcile de prestigiu ale firmelor în care sta­tul a rămas încă acţionar majoritar, în special companiile din energie.

Aflaţi povestea celor mai puternice mărci din România, citiţi despre brandurile „deri­vate“ din Rom şi despre cum au trecut ele prin criză în supli­mentul „Branduri româneşti“ care va apărea împreună cu Ziarul Financiar în 4 decembrie.

Într-o lume în care se discută din ce în ce mai mult despre puterea brandului, într-o lume în care un nume poate urca valoarea unei companii cu miliarde de euro, Ziarul Financiar vorbeşte alături de executivi şi antreprenori despre „oferta“ de branduri a României şi despre puterea lor de a cuceri nu doar piaţa locală, ci şi o industrie globală.

Suplimentul „Branduri româneşti“ apare joi 4 decembrie împreună cu Ziarul Financiar şi poate fi răsfoit şi în cadrul conferinţei Branduri româneşti. România 5%: cum trebuie să crească antreprenorii români prin branduri, organizată în 4 decembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO