Companii

Brandurile Ramada, Best Western şi Hilton controlează jumătate din piaţa hotelurilor

Brandurile Ramada, Best Western şi Hilton controlează...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.10.2017, 00:07 659
Grupurile hoteliere internaţionale au în prezent 51 de unităţi pe plan local, iar piaţa „fierbe“ în aşteptarea noilor deschideri de hoteluri sub branduri precum ibis, Mercure, Radisson Blu sau Hilton. Ramada, brand al lanţului american Wyndham, este cel mai extins brand internaţional din domeniu hotelier, având 12 unităţi pe plan local şi un total de peste 1.900 de camere, conform unei analize a ZF pe baza datelor furnizate de compania de consultanţă în domeniul hotelurilor Fivestar Hospitality. Următorul loc este ocupat de Best Western, care are opt unităţi şi 480 de camere. Podiumul este completat de Hilton, care are şapte unităţi sub mai multe branduri precum Athénée Palace, DoubleTree, Hampton by Hilton şi Hilton. În total, în prezent sunt 51 de hoteluri sub branduri internaţionale, conform calculelor ZF. Niciunul dintre aceste hoteluri nu este deţinut de un grup internaţional hotelier, ci sunt deschise în sistem de fran­ciză sau de management. Mare parte din aceste hote­luri sunt deţinute de antreprenori locali şi operate de marile grupuri străine. În total, în România sunt 1.500 de hoteluri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO