Companii

Brandurile Timişoreana şi Ciucaş au aproape 30% din piaţa berii

Brandurile Timişoreana şi Ciucaş au aproape 30% din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

24.06.2016, 00:07 4395

Timişoreana şi Ciucaş, branduri ale producătorului de bere Ursus Breweries, au ocupat anul trecut primele două poziţii în clasamentul celor mai vândute mărci de bere, având fiecare o cotă de piaţă de 14,1%, arată datele companiei de cercetare de piaţă Canadean.

„Timişoreana şi Ciucaş sunt cele mai vândute două beri din România în funcţie de volum“, spunea recent Igor Tikhonov, preşedintele Ursus Breweries, care cita compania AC Nielsen.  În clasamentul celor mai vândute cinci branduri mai sunt prezente Bucegi şi Neumarkt, branduri ale Heineken, dar şi Noroc, produs de Bergenbier. Astfel, cele trei subsidiare ale multinaţionalelor SABMiller, Heineken şi Molson Coors domină cu brandurile pe care le produc clasamentul celor mai vândute mărci de bere. Toate cele cinci branduri prezente în clasament fac parte din segmentele mainstream şi economic într-o industrie în care mai bine din jumătate din vânzări sunt reprezentate de berea la PET. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO