Companii

Businessul Amway s-a apropiat de pragul de 100 mil. lei după ce a crescut cu circa 10% în 2017. „Consumatorii români sunt mai interesaţi de calitatea vieţii şi adoptarea unui stil de viaţă sănătos.”

Ioana Enache conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. „De ceva timp observăm că în România se cumpără mai mult, dar cu accent mai puternic pe calitatea produselor”.

Ioana Enache conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. „De ceva timp observăm că în România se cumpără mai mult, dar cu accent mai puternic pe calitatea produselor”.

Autor: Cristina Roşca

05.01.2018, 00:06 786

Compania de vânzări directe Amway, care are în portofoliu atât produse cosmetice şi de îngrijirea locuinţei, cât şi o gamă de nutriţie, a obţinut o creştere a businessului de circa 10%, ceea ce înseamnă că businessul s-a apropiat de pragul de 100 mil. lei.

„Continuăm să culegem rodul investiţiei substanţiale în consolidarea relaţiei cu partenerii Amway şi continuăm creşterea pe piaţa locală. Fără a dispune de datele finale pentru 2017, pot estima că vom avea o creş­tere de aproximativ 10% faţă de anul precedent”, spune Ioana Enache, executivul român care conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. Ea este responsabilă şi pentru pieţele din Bul­garia şi Grecia totodată, po­trivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO